Shop Mobile More Submit  Join Login
Oh boy! What fun.


Next Scene
First Scene

:iconsoapywaffles:

Preloader by :iconartbit:
Invader Zim is copyright Nickelodeon.
Add a Comment:
 
:iconanimegir1235:
AnimeGir1235 Featured By Owner Aug 13, 2013  Student Digital Artist
U MAH SON!
Reply
:iconsilverfangirl14:
silverfangirl14 Featured By Owner Jul 24, 2012
This is getting good.
Reply
:iconexileinvadercat:
exileinvadercat Featured By Owner Apr 6, 2012  Hobbyist General Artist
*preses reply*
membrane: U MAH SON!
Me: **presses replay again*
Reply
:iconexileinvadercat:
exileinvadercat Featured By Owner Apr 6, 2012  Hobbyist General Artist
YYYYYOUUUUU MAH SON!
Reply
:iconhoneyfrost211:
HoneyFrost211 Featured By Owner Jan 22, 2012  Student General Artist
YOU MAH SON!!
Reply
:iconturtlesandtacos:
TurtlesAndTacos Featured By Owner Jan 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
YU MEH SUUNN LOL i love it!
Reply
:iconinvaderkada224:
invaderKADA224 Featured By Owner Jan 6, 2012  Student Digital Artist
YOU MAH SON :D
Reply
:iconmklier:
MKLier Featured By Owner Jan 3, 2012  Professional Digital Artist
THAT MADE ME LAUGH SO MUCH, THE FORCED SMILE OF DIB IS SO AMAZING!!!! XD
Reply
:icongameoverdibwins:
gameoverdibwins Featured By Owner Dec 18, 2011
YOU MY SON!!! XD
Reply
:iconlerainbowturtle:
LeRainbowTurtle Featured By Owner Sep 5, 2011  Hobbyist Traditional Artist
LMFAO YOU MY SON
Reply
:iconmientesss:
Mientesss Featured By Owner Aug 19, 2011
:iconletter-aplz::iconletter-wplz: :iconletter-eplz::iconletter-splz::iconletter-oplz::iconletter-mplz::iconletter-eplz:

Thanks for make this!! :iconiloveitplz:

and this episode isn't OOC o.oU Jhonen Vasquez wrote it, or am I wrong? o.o?
Reply
:iconetherstar:
Etherstar Featured By Owner Aug 19, 2011  Professional
Haha! Wow, thanks!

You're right; it's an official episode. They wrote the script and recorded the dialogue just before the show was cancelled.
Reply
:iconquasitronicfish:
QuasitronicFish Featured By Owner Aug 12, 2011
holy shit that is A. Awesome B. probably unbelievably difficult & C. time consuming, I commend you for your obviously great talent & patience XD
Reply
:iconetherstar:
Etherstar Featured By Owner Aug 13, 2011  Professional
Thank you very much. Once you figure out a system it becomes less difficult, but it definitely time consuming! XD
Reply
:iconizluver87:
IZluver87 Featured By Owner Aug 9, 2011
Awsum. Hope u make more.
Reply
:iconetherstar:
Etherstar Featured By Owner Aug 11, 2011  Professional
No worries. I'll be getting onto the next scene soon!
Reply
:iconizluver87:
IZluver87 Featured By Owner Aug 12, 2011
YEYY!!! XD lol
Reply
:iconumagic65:
Umagic65 Featured By Owner Aug 12, 2011  Hobbyist Traditional Artist
YAY! OMG OMG OMG I CAN'T WAIT!
Reply
:iconthebattycrow:
TheBattyCrow Featured By Owner Aug 9, 2011  Hobbyist General Artist
lol the real dib is still there... HE MUST BE!!
Reply
:iconihatewaluigi1:
ihatewaluigi1 Featured By Owner Aug 6, 2011  Hobbyist Artist
This is AWESOME! The "YOU MY SON!" part cracked me up. XD

I hope the next part comes soon!
Reply
:iconzimrox53:
Zimrox53 Featured By Owner Aug 3, 2011  Hobbyist Traditional Artist
YOU MAH SON!
Lol, heard the audio on Youtube and wanted to se it animated. THIS=EPIC.
Reply
:iconadri629:
Adri629 Featured By Owner Jul 27, 2011  Student Writer
Put another one please I love these. Are you the only one that puts these up or are there others?
Reply
:iconetherstar:
Etherstar Featured By Owner Jul 27, 2011  Professional
Don't worry, I'll be finishing the episode! I'm working with #SoapyWaffles to get it fully animated. You can see some of that here: [link] (They animated the first bit before I joined them.)

The IZFAS is also working on another Zim episode. You can see the storyboards for that here: [link]
Reply
:iconorbit135:
Orbit135 Featured By Owner Sep 23, 2011
So they're going to finish it! GREAT! XD
Reply
:iconzipgirl:
zipgirl Featured By Owner Jul 23, 2011   General Artist
this episode is OOC why would Zim feel upset his enemy isn't after him?
Reply
:iconlerainbowturtle:
LeRainbowTurtle Featured By Owner Sep 5, 2011  Hobbyist Traditional Artist
how do you know. There wasnt an real episode about this. (but i hope this turns into a real episode :D )

Either way, ive seen a lot of shows where there enemy wasnt after them and they got upset, maybe hes bored or its TOO easy. Ill let you think on that :)
Reply
:iconzipgirl:
zipgirl Featured By Owner Sep 5, 2011   General Artist
i think it's the same reason in Membrane christmas carol fanfic just enemy awareness among a whole planet of soft boiled eggs
Reply
:iconnumbahlaughing247:
NumbahLaughing247 Featured By Owner Jun 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
U MAH SUN! That needs to be a plz account! XDDD
Reply
:iconmorginthehedgehog:
morginthehedgehog Featured By Owner Jul 23, 2011  Hobbyist General Artist
Cant u make it?
Reply
:iconumagic65:
Umagic65 Featured By Owner Jul 18, 2011  Hobbyist Traditional Artist
LOL Yep.
Reply
:iconumagic65:
Umagic65 Featured By Owner Jun 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
More... I need more... I need to see ZIM in that white tanktop! BTW, I love this!
Reply
:icono0beautifulsilence0o:
o0BeautifulSilence0o Featured By Owner Jun 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Rofl "YOU MY SON!" Love this
Reply
:iconsparkly55123:
sparkly55123 Featured By Owner Jun 22, 2011  Hobbyist General Artist
YAY!! ANOTHER ONE!! I'm SOOO HAPPY!!
Reply
:iconorbit135:
Orbit135 Featured By Owner Jun 22, 2011
Oooooooooooohhh. Dib almost went back to his old self.
Reply
:iconyoyoballkay:
yoyoballkay Featured By Owner Jun 20, 2011
"uuuu my son!!!" lol almost OOC but who cares made me laugh...suspence is killing me :x this deserves a :iconclappingplz:
Reply
:iconartee11:
artee11 Featured By Owner Jun 20, 2011
YOU MY SON!! lol
Reply
:iconmizzxclandestine0716:
Amazing!!! =D
Reply
:icongerardlover24:
gerardlover24 Featured By Owner Jun 18, 2011
HOLY SHIT HOW DID YOU DO THAT?!?!?!?!?!?!?!?!
Reply
:iconwolfphantom21:
wolfphantom21 Featured By Owner Jun 18, 2011  Hobbyist Traditional Artist
i love dibs facial expressions
Reply
:iconkerenitychan:
kerenitychan Featured By Owner Jun 18, 2011  Hobbyist General Artist
i was waiting for how long it'd take for gaz to notice this ain't normal for dib
Reply
:iconderanged-dragon:
Deranged-Dragon Featured By Owner Jun 18, 2011  Hobbyist General Artist
This is amazing! I can already see it fully animated! :la:
Reply
:icongayliens:
Gayliens Featured By Owner Jun 18, 2011  Hobbyist Writer
I love how you make Dib's expressions! Your a natural at this. XD
Reply
:iconinvadermegg:
InvaderMeGg Featured By Owner Jun 18, 2011  Hobbyist Traditional Artist
HOLYYYY MAN.. THAT WAS MATHEMATICAL!~
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 7.2 MB




Details

Submitted on
June 18, 2011
Image Size
7.2 MB
Resolution
339×252
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,918
Favourites
132 (who?)
Comments
42
Downloads
39
×